کابل کمان به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش انواع سیم و کابل در کشور می باشد. برای خرید و یا مشاوره در انتخاب انواع کابل با بخش فنی کمان تماس بگیرید:

نمایندگی سیم و کابل کمان

معمولا کابل های شبکه به دو دسته Cat5, Cat6 تقسیم می شوند ، که این کابل ها از جنس مس ساخته شده اند و هرچه درجه خلوص مس آنها بیشتر باشد دارای کیفیت بهتر و افت ولتاژ کمتری هستند و در مقابل قیمت آنها نیز به طبع افزایش پیدا می کند.

کابل های Cat6,Cat5 از چهار زوج سیم(هشت رشته سیم) به رنگ های آبی – سفید آبی،نارنجی – سفید نارنجی ، سبز – سفید سبز ، قهوه ای – سفید قهوه ای ، تشکیل شده که در آنها دو رشته سیم وظیفه ارسال اطلاعات ، دو رشته سیم نیز وظیفه دریافت اطلاعات و چهار رشته بعدی فقط نقش نویز گیری را ایفا میکنند.

کابل های Cat 6 دارای پهنای باند 250MHz هستند و برای استفاده در اترنت گیگابیتی طراحی و ساخته شده اند. این كابل هم دارای نوع ارتقا یافته به نام Cat6E است.

1- در کابل های Cat6 بین هر دو زوج سیم فویل قرار داده شده است تا امر نویز گیری بهتر انجام گیرد.
۲ -در کابل های Cat6 قطر کابل افزایش یافته است.
۳-افت ولتاژ Cat6 تا حد چشم کیری پایین تر از Cat5 است.
۴-این نوع کابل ها (Cat6) برای مسافت های طولانی بهتر هستند.

برای اتصال کابل های Cat5, Cat6 به کارت شبکه از سر سیم های Rj-45 استفاده میگردد.این سر سیم ها برای کابل های Cat6, Cat5 متفاوت میباشند.

تفاوت اصلی 2 کابل cat5 و cat6 سرعت انتقال اطلاعات آن می باشد به طوری که کابل های Cat5 سرعتی در حدود 100mbs داشته و کابل های cat6 تا 10 برابر این سرعت یعنی 1000mbs قابلیت جابجایی دیتا را دارند و این یکی از مزیت های آن می باشد.

نمایندگی سیم و کابل کمان

شرکت کابل کمان مرکز فروش  سیم و کابل های مخصوص شبکه در انواع متفاوت می باشد. برای سفارش و خرید کابل شبکه در کتگوری های cat5 و cat6 و سایر انواع مختلف می توانید به صفحه راهنمای خرید کابل برق رفته و با شماره های مندرج تماس گرفته و سفارش خود را نهایی نمایید.همچنین در صفحه مربوط می توانید لیست قیمت کابل ها و سیمهای مختلف را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =